Tuesday, January 5, 2010

- A BrAnD NeW LiSt..I SuPpOsE-

Olaaa...u guys...wat a splendid day to wrote sumthing in my blog for today...heheh...its already january 2010...how does time runs so fast??...and sumtimes i do still think how such a toddler i am once before...and now growing up and nearly reach at the age of 26????OMG!!!!...im getting old i guess every second and minutes...so do the people in my same year of birth..heheh...for sure thinking about their age,career,blah2...and lastly their love life (except for the one's yg dah married la..focus gan bender lain la pulak..heheh!!!) as for me ni...skang focus byk bender..and ader gak yg tanyer wats my resolution for this year....let me see...1stly nak naik pangkat cpt..and dpt sambung wat master(kalo dptla thun ni..rasernyer tak kot...takper2 kumpul duit dlu),having the skills to take photo's and editting heheh,shopping things yg important ajer...takleh bazir2 dah kener jager budget...and lastly,...ehhehe...nak KAHWIN!!!(cheh...gedik songee betul hahah) sbb tu kener kumpul duit takleh bazir gan sewenang2nyer...hehe...ckp bab2 kahwin ni...i do remember a story about me heheh....yg my mum would be worrying about me rather then my sis...in having a soulmate...coz why??my little sis ni ader ajer peminat dier since school..and dier pun dah ader couple since skola rendah...and dier mmg ramai kwn2 laki2 ahhh...and as for me..dahla muker garang..and mmg garang pun time tu..tak thuler knp...and that period of time..as for me and my gangtime2 tu ahhh...kiterong mcm like anti guys..hahah...tgk2..tup tap..akhirnyer driku ni ader gak ler org nak hehehe...maser2 kat Uni and now....so ader gakler raser 1st love...breakup..and love again...all those memories to dpt ler driku rasaer...i thought mmg tak dpt ahhh...and thats why...my mum raser terkejut gak heheh at 1st that she thought my sis will get married 1st then baru me...heheh...(nmpk sgt dlu driku ni mmg takder laki2 nak dekat hahahah!!!)....and at the age of 25 its the time for me to think of settling down...heheh..tu ajerla synopsis citer yg dpt ditulis...heheh...so for this 2010...mmg ader a long list to do..is awaiting to be done...so this is sum of it:

*My List To-Do*
i) 9 january 2010 - Goin To Azwa's WeddiNg (with Mr R and Lela)
- searching for my shoes (yg still tak jumper2!!!driku dah pening dah),beli
bekas buah (for me),Mr R cari bekas cincin hehe..and me nak kener cari
brg2 hiasan utk bekas hantaran (yg masih blum start buat..HAHHAH..ni
gelak risau + blur ) and not to forget cari satu ajer lagi brg hantaran.
ii)16 january 2010 -A day with Nuran (org yg bertggungjwb akan memberi idea and tlong2
driku ini as im DIY hantaran.
iii)23 January 2010-Hangout gan Nuran and Khairul Amir (amir dah asst.manager TM la
katerkan nak belanjer kiterong...gud2...i like.
iv)day2 seterusnyer-would be cari songket Mr R,hias2 dulang,settle fitting baju for the last,
catering and canopy(mama handle),and bayaran2 yg patut diperjelaskan.
-
-
-
-
-
-
-
-
waiting for the date
14 FeB 2010

2 comments:

ieNn ZaZa said...

hehe..menanti ari bahagia yer..hehe

SiMply NaD'Honey said...

hehehhe....blushing me!!!!!