Tuesday, December 15, 2009

~1 MonTh,4 WeeKs aNd 2 DayS~

Dup...Dup...why is it the time is running faster evrytime i see the calender or just the date...heheheh...eventually things was fine at 12/12/2009...Mr R's family quite nervous..hahah awl2 tu ckp topic psl anak2...and blah2...hahahah,....everyone is nervous especially my mum...yg selalo tak tnjukkan kenervousan dier...heheh hrtu sgguh nervous...well they arrived quite late la...patutnyer at 1pm..tp they arrived at 3pm..bcoz of things like stopping at RnR,bdk2 kecik lapar...so ended up at 3pm bru smpai...heheh my family and me dah berkeroncong gak tummy tp its ok...yup2...and its really funny la semua org mcm cuak ajer..and when time nak bincang pun heheh...mak Mr.R mcm nervous heheh...well its her 1st time doin this..bcoz all this past years ayah dier yg ckp2 and bincang...tpi his father already past away so now it his mum yg kner take the responsibility in discussing with my mum...so everything dah settle...amin...heheh...nsib baik me tak songee2 sgt heheh...im just being polite hahahah....so on Sunday....me,my mum and little sis....were doing what we do best..and it is shopping!!!!yeah....heheh..so that day our plan is searching for kain...utk kain bju nikah Mr R...and a bju engagement for me....we decided by goin to some of the butik and choose rather then bli kain and tempah....i guess mcm dah takder maser ajer...we stop by to butik area Setapak tu..but takder yg mcm menambat hati heheh...so we headed kat area ofis my parents...kiterong dah set our mind yg selalunyer butik2 yg dah kuar kat Majalah Pengantin ni for sure expensive...but anyway kiterong pg gak to this well known butikla...area Wangsa Walk tu heheh...called Jez Wedding & Craft....suddenly my mum nyer eyes dah tertancap..cheh2...ayat....heheh pd this one baju..heheh for me cntik sgt....heheh...so we decided to take it:)and the price is reasonable...and in the butik semua equip...yg co-owner the butik is a makeup artist...hahah...i like...and i guess kahwin nanti pun nak ambik dieorng...dah la dkt...and the employees pun frendly(bdk tu nmaer HANI)...well i guess tu yg buat me and mum tertarik lbh tu...layanan yg mesra alam...heheh...so dah fitting hrtu and it looks beautifull...yup2:)cant wait....later we headed to Gulati's and bought bju nikah Mr R...well for this post takderla pic..heheh...pics will be reveal after the occasion la nmpknyer yerk...heheh..skang bz bli2 brg2 yg ptut beli lgi,....and buying bekas2 and idea nak hias...heheh..wish me luck:)

No comments: