Tuesday, February 16, 2010

~Am I Mrs Razkell????...Not Yet u Guys...heheh~

At last after how many months of triedness...and effort in doin "bunga dip"and planning my E-day goin well...alhamdulilah...everything selesai...heheh....on the 14th feb 2010...im officially a fiance to Nurhazman aka Mr Razkell...heheh...moga2 time "darah manis"ni dptler kiter lalui gan tenang kan cyg???heheh....amin....pretty tired so nak ganti balik la tdo...heheh tomorrow started working huhu...after this dah nak start pikir lak...preparatin kahwin...myb starting bulan 5 ker...nak wat planned hehe...nak relax jap dlu heheh...enjoy the pics u guys...thanks to my family+frends+and Mr R's family in making this special moment happend smoothly...luv u guys...xoxo

its me n him

the ring that holds his luv to me heheh

part of the songees

with my dearest family

me and the songees

me n cousins...say cheese

the side of me

me n my future MIL

p/s:pics grab from my dearest frend Syaz (part of the songees) and also my future BIL..heheh thanks..love it

7 comments:

justLucy said...

Nice nice nice photos.... Hehehehe... I like em all....

Mrs.Qarlista said...

nadddddd..congratz! yeayyyy..dah tunang..mesti heppy giler, kannn.. :P

SiMply NaD'Honey said...

hiccuff:heheheh yup2 me to hehehe...i adore all the photos hehehe:)

nad nazira:heheheh thanks dear:)aaahhh happy as it is our 1st step...before getting married...doakan semoga kiterong menghadapi tempoh 'darah manis' ni gan baiknyer yerk??hehehe

Unknown said...

Salam,
Dear, cantik nye die =)
Tahniah ye..I am soo happy for u dear fren=)
InsyaAllah ada rezki we will meet again =)
U take care..

SiMply NaD'Honey said...

thanks arina heheh...insyallah kiter akan berjumper time nad khwin nanti...insyallah thun hadapan heheh...yup..tgk2 arina yg khwin dlu...heheh jgn luper jmput yerk:)

ieNn ZaZa said...

nad memg cantik n comel..n nad kelihatan sgt matured...hehehe..dh jd tunangn org laa katakn..

SiMply NaD'Honey said...

tuler tak sangka nad dh jdi tunangan org hehehe...thnks liza...:)yuppp2...tdi ader kwn nad nak no tukang makeup nad...eheheh...time haritu...yup2...heheh....timer kasih kerana puji tau hehehehe...kembanglak nad...jarang prg puji hahahah