Tuesday, June 28, 2011

I'm a YEAR older then last year



Before (without candles)

Happy Birthday to Me...Happy Birthday to Me...heheh...today marks the date that ive turn 27 years old..huhu..although im a year older then last year...but this year is really special...coz its the 1st year ive celebrate as a wife to Mr R..(tak sangka Mr R ni wat surprise menjadi pulak kali ni...selalunyer dah tertangkap awl heheh)well thanks to my mum...his biggest accomplice..so gabungan Mr R and mama mmg takleh tertangkap la kan...so citernyer mcmni...as usual..me and Mr R ni kan PJJ..so selasa until thursday mmg dier balik Melaka..and as usual he would call me before he headed back home to Melaka from his office...as yesterday i was abit tired mlm td just Skype and facebooking ajerla sambil upload gambar...then my mum budge in kat dlm bilik and said "Eh..along pakai baju ni ajer ke???pakaila baju yang cantik2 sket2.." and I was like..ha???blur kejap seketika(and i think kan skang mlm pakaila baju tdo kan)...tak dpt tangkap lg...then tgh stress mengupload gambar dlm facebook yang mmg lambat...then tiber2 Mr R call
Mr R: "Wat aper tu?"
Me :"Tgh upload pic kahwin nazzy...tapi stress la...sbb lambat sgt pic nak upload.."
Mr R:"Gambar tu besar takper nanti abg tolong watkan...abg resizekan and tolong la upload kan kat FB awk..
Me :Eh!!!takperla just ajarla kiter nak resize kan gambar cara senang..nak hantar file pic ni kat email besar lak...malas la...
Mr R :Eh..takperla kiter watkan guner labtop kiter (labtop dier nad pinjam mmg ader kat KL)..tiber2 tanyer soalan cepomas kat nad..."Pakai baju aper???"
Me :Pakai baju tdola...knp tanyer???
Mr R :owhhh yeker...igt nak bwk jln2...
Me :Ishkk dahla jgn buat cerita2 ke 18 ni,pgla joyah2 gan mak abg ke...tgh bz nak upload pic ni( as i was about to put down the phone)
Mr R:Syg...abg dah kat dpn umah cpt bukak gate...(dlm kul 9pm)
Me :Ha???biar betul!!!

Then there he is...with my fav cake..."choclate indulgence" hehe...my family + Mr R wait until the time strikes 12am..and we eat together2....thank you Hubby for the surprise..presents??erm...dier kater tggu!!!!!!(ayat kat atas cake walaupun ayat simple tp sweet...sbb Mr R ni pemalu...nak ayat2 romantic..malu dpn my parents kot hehe...ala my family tak kesah ajer)thanks sgt2 heheh...u lite up my day today with abig smile on my face...love u Hubby:)

After(with candles)


p/s:nak tiap2 tahun mcmni la...heheh thanks to everyone who wish kat FB and sms:)love uol

2 comments:

justLucy said...

Where's my cake? U know what I've moved to here www.wegiggles@wordpress.com....

SiMply NaD'Honey said...

hehehe....your piece is at my house mehhh...come and get it la...heheh....wahhhh already moved heheh