Thursday, April 16, 2009

~Is It TruE????~

Akhirnyer..sampai kat ofis after stuck in the traffic jam as usual...erm...pagi2 ni lg dah pikir dah aper yg nak ditulis sebenarnya...is it true...aper pepatah atau ungkapan org2 lamer atau parents kiter...yg time dtg ajer saat nak wat bnder baik lak mjlis tunang ke kahwin ke...ader ajerla dugaan yg akan dilalui?erm....mcm byk sgt....i've thought its just a babbling talk from all folks to makes us scared...when the right time has come...tp biler dipikir2 balik...btul la aper dieorng ckp ni...so jgn la pandang remeh aper org2 tua ckp..hakikatnyer adalah betul...sbb dieorng dah lalui semua bender ni...btul tak???well....for me know...byk gakler masalah yg telah terbeban dlm my mind ni...nak melangkah to the next level...kner la btul2 settle things 1st...smlm..dah poured everything wats on my mind to "my shinning armour"...and he gives me time to settle it before...were goin to the next level...hope sgt this thing yg bothering me ni will come to an end...tak larat rasernyer...mind tak keruan...pikir ni pikir tu...past should be left alone but it keep running back crawling...so i have been given to settle it...hope sgt things will get better...pray for me...dear frends...:)..anyway the clock is still ticking...left 1 more day....to go.

No comments: