Tuesday, June 30, 2009

~It"s A SuRpRiSe!!!!!~

MurniN PeEpS....this Is some of the pics on last Saturday shot...hehehe(celebrate awal sehari oleh....sbhagian gang2 songee ex petrosains hehehehhe)enjoy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DeliCious..................all for me????heheheh

eh!!!!already half left?????


wah!!!!happy me...is it?????feels like a small gurl ek???

make a wish already??????????

nar and me......songee gurls since primary school until now....

ili gan syaida....amboi pose gedik songee....

love u guys...xoxo

me...syaida and ili....say cheese!!!!
Well...this 2 pics here is Darts reception on the 13 juNE 2009...sorry bz sgt sgt tak berkesempatan nak upload....heheheheh just ltk 2 pics ajerla....sbb....ni gambr ramai2...yg slbhinyer tu posing dri sndri dgn pyar....hahahahah...so tak perlu la hehehehe.....yuppp2..tadaaaa......

me,pyar.lemon and ida.....whose next on line???ida gan lemon dlu heheheh


Its Us....ConGrat's dart AnD WifE

No comments: